niedziela, 20 października 2019

Jesien

Jakoś ostatnio nie umiem się wziąść w garść i napisać kolejnego posta. Chyba jesień nie napawa mnie optymizmem. Dalej widzę ze depresja po urodzeniu Ani mi nie minęła nawet nie umiem się zebrać i zacząć szukać pracy ale takiej która mnie w końcu zadowoli i rano z chęcią będę wstawać i cieszyć się kolejnym dniem. Myśle tez moze o pracy na nocki ale nie wiem czy dam radę. Kiedyś tak juz pracowalam i było mi ciężko. Zobaczymy czas pokaze co stanie się w dalszym moim życiu tutaj. Bo jedno wiem ze Ania juz do zlobka musi iść bo ja dalej nie dam rady psychicznie żeby siedzieć w domu. Ostatnio na youtube znalazlam wspaniały kanał to właśnie  ojciec pomaga mi znalesc odpowiedzi na nurtujace mnie pytania sami zobaczcie
 www.youtube.com/user/Langustanapalmie Takich ludzi w dzisiejszych czasach nam brakuje którzy naprawdę mówią szczerze i sporo mają racji mimo tego że nie są w malzenstwie czy innym związku.
To chyba tyle na dzis miłego tygodnia dla wszystkich blogerów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Loreal Paris

 Produkty które testuję ostatnio: 1. Pierwszym z nich jest : BOTANICALS FRESH CARE LAVENDAR SOOTHING SHAMPOO Jest to szampon przeznaczony dl...