piątek, 27 września 2019

Powrót do strefy blogowej

Witam

Na wstępie chciałam się z wami przywitać i przedstawić ogólnie moją osobę.
Mam na imię Natalia mam 38 lat obecnie na stanie dwie córki Alicja ma 11 lat a Anna 2 lata i 4 miesiące.
Od 11 lat mieszkamy w Anglii w malej miejscowości pod Londynem. Z wykształcenia jestem inzynierem ochrony środowiska ale tylko w Polsce jeszcze będąc pracowałam w zawodzie.
Tutaj ogólnie pracowalam dorywczo na początku były to sprzątania biur później prywatnych domów a później zaczełam swoją przygodę jako przedszkolanka niekwalifikowana. Jednak muszę się przyznać że ostatnia praca wykończyla mnie psychicznie i fizycznie. Zarabiałam tam małe pieniądze a z personelem było różnie. Minusem tej pracy było to że codziennie robiłam to samo bo przez to że nie miałam kwalifikacji nie mogłam w 100% zaangażować się w pełni. Ogólnie lubię pracę z dziećmi i sprawia mi przyjemność jak mogę dziecku pomóc.
Tak czasem sobie myślę że moim powołaniem było i jest logopedia czy nawet praca w szpitalu z dziećmi. Ale niestety czasu nie cofnę a na naukę troche za późno już.
Z logoedią miałam do czynienia bo moja pierwsz córka miała problemy logopedyczne jeździłam z nią ponad 2 lata do polskiego logopedy i pare zajęć z angielskum również zaliczyłam. Taka praca z dziećmi jest cieżka ale przynosi satysfakcję jak dziecko robi postepy i zaczyna rozwijać się na poziomie innych dzieci.
Po odejściu miałam silną depresję i przez to też zaszłam w kolejną ciążę. Teraz nie załuję bo Ania wyrwala mnie trochę ze świata depresji i na nowo postawiła do pionu. Nie wiem czemu ale w życiu czasami coś nas musi obudzić żebysmy wrócili do normalności i do pionu.
Pozatym narazie nie pracuję ale myślę nad wróceniem do pracy bo siedzienie w domu z dzieckim mi nie służy.
Nie sprawia mi to juz takiej radosci jaką miałam wychowując pierwszą córkę. Niestety lata lecą i zdajemy sobie sprawę że kazdy z nas musi pracować żeby sie rozwijać i oczywiscie lubić to co sie robi choć wiem ze czesto tak nie jest.
To na tyle na dziś.
Miło was bylo poznać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Loreal Paris

 Produkty które testuję ostatnio: 1. Pierwszym z nich jest : BOTANICALS FRESH CARE LAVENDAR SOOTHING SHAMPOO Jest to szampon przeznaczony dl...