środa, 4 listopada 2020

Loreal Paris

 Produkty które testuję ostatnio:

1. Pierwszym z nich jest :

BOTANICALS FRESH CARE LAVENDAR SOOTHING SHAMPOO

Jest to szampon przeznaczony dla wrażliwej skóry glowy i delikatnych włosów ja osobiście mam włosy przetłuszczające się.

Dla mnie ten szampon osobiście jest super pięknie pachnie lawendą, jest bardzo wydajny, nawet bez odżywki wlosy układają mi się pięknie. Przyznam się szczerze że nie ja go kupiłam tylko moja starsza córka i muszę przyznać że strzeliła w dziesiątkę. Koszt tego produktu to okolo 4 funtów w Sainsbury's. Muszę jeszcze zakupić odżywkę tego produkty to wtedy napiszę wam pełną opinię.

Uważam że za taką cenę warto szczerze polecam.



W następnym blogu postaram się zamieścić więcej produktów firmy Loreal Paris bo osobiście żaden produkt jeszcze mnie nie zawiódł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Loreal Paris

 Produkty które testuję ostatnio: 1. Pierwszym z nich jest : BOTANICALS FRESH CARE LAVENDAR SOOTHING SHAMPOO Jest to szampon przeznaczony dl...